Ariadne Diaz, a mexikói dundi lány

llena-de-amormi-gorda-bella

Az én egyik kedvenc telenovellám a Mi Gorda Bella, nem véletlenül került be a ‘Top10 az Évtizedből‘ listámba… Május 3-án Mexikóban is bemutatkozik  a dundi lány, elkészült ugyanis a telenovella feldolgozása, Ariadne Diaz és Valentino Lanús főszereplésével. Kikerült az első promóciós kép is, amin látható Ariadne kinézete. Hát mit mondjak, Natalia számomra sokkal meggyőzőbb a promóciós képen, ráadásul Juan Pablo is helyesebb mint Lanús. Jó, persze ezek csak külsőségek, lehet hogy a Llena de Amor egy nagyon profi telenovella lesz, de azért jobb álcát vártam volna el, elvégre 2010-et írunk…
Kíváncsian várom a Llena de Amor első részét, bár, nem hiszem hogy felülmúlhatja a mexikói változat az eredetit. Ritkán gondolok ilyet, de a Mi Gorda Bella esetében nagyon szilárdan hiszem, Valentína felül múlhatatlan.

    • Eszti
    • 2010 04 26

    Nos abban egyetértek, hogy Natalia hitelesebb. Már mikor először láttam ezt a képet a Llena de Amorról, szembetűnt a különbség. De Lanús szerintem helyesebb.. 😛 Ám szerintem nincs meg az új főszereplők közt az a látszólagos kémia. Valentino olyan rosszfiús, Juan Pablo pedig, mint egy szerelmes pasi 🙂
    Egyébként az eredetit én is nagyon szerettem, bár már nem sokra emlékszem belőle. Kíváncsian várom a mexikói változatot.

    • Tibi
    • 2010 04 26

    Azért tegyük hozzá, Natalia nyolc kilót magára szedett, legalábbis ha hinni lehet annak az interjúnak, amit az Epizód közölt a színésznővel pár éve. Ariadné szerintem egy dekát se szedett fel 🙂

    Oh, Lanús is cuki pofa, de ő tényleg rossz fiúsabb, pont ahogy te mondod 🙂

    Mivel Angelli a producere a mexikói változatnak, olyan rossz csak nem lesz, egész jól adaptálta a Muneca Brava / Sos Mi Vida kettőst is, ráadásul karrierje során csak feldolgozásokat készített… De szerintem a Televisa megint beleesett a szokásos csapdába: túl sok helyre eljutott az eredeti, így csak Mexikóban, esetleg az Univisionon arathatnak nagy sikert.

    • Eszti
    • 2010 04 26

    Arra az Epizód cikkre még emlékszem 🙂 Remélem tényleg nem lesz olyan rossz a feldolgozás. Ariadnén azért picikét látszik, hogy nem igazi a túlsúly.. de ez még nem ok arra, hogy ne legyen siker. Majd meglátjuk mennyire hitelesen játssza a duci lányt, no meg hogy mennyire lesz hihető a szerelmi szál!

    • Aribeth
    • 2010 04 26

    Látom, az a cikk mindenkiben megmaradt. 🙂 Én egy tévéműsorban olvastam a nyolc kilóról.
    A rosszfiús sárm nekem nagyon is bejövős, Lanús életében először érdekesnek tűnik, a dagijelmez viszont gyenge lett. A testtel semmi baj, de az arcát elfelejtették kibővíteni egy kis tokával és pofazacskókkal. 🙂 Ha tizenöt kilóval kevesebbre veszik a lány méreteit, akkor máris hihetőbb lenne ez a vékony arc.
    Az eredetit nem néztem, valószínűleg ebbe is csak bele fogok lesni.

    • Tibi
    • 2010 04 26

    Eszti: Az ok a nemzetközi csekély visszhangra a Mi Gorda Bella lehet, túl sok helyre jutott el az RCTV-s novella, ami a Kassandra (’94) után a csatorna második legnagyobb sikere, a harmadik a La Mujer de Judas (2002) amúgy 🙂

    Aribeth: Tényleg nincs gond a rosszfiús sármmal, de Orestesben pont az volt a cuki hogy jófiú volt 🙂
    És igen, az arca tényleg soványabb mint a vál-has-láb tömés…

    Oh, és pótold az eredetit 🙂

    • Tibi
    • 2010 04 26

    az ééén kedvemért 🙂 – lemaradt

    • Máté
    • 2010 04 27

    Sziasztok!
    Valaki tud írni valamit arról,
    hogyan csinálják ezeket a speciális testtöméseket?

    Ha igen megköszönném!
    Én is szeretnék egyet csinálni magamnak!

    Ha lehet részletes útmutatót kérnék!

    Köszi előre is!
    Sziasztok!

    • Aribeth
    • 2010 04 27

    Máté: valami speckó kezeslábas, amit a fene tudja, milyen anyaggal töltenek meg. Nagyon nehéz nem lehet, mert akkor a színész nem bírná el, de a vattában is kételkedem, mert meg kell őriznie a formáját mozgás közben is.
    Nagy segítség voltam, tudom. 🙂

    • Marco Polo
    • 2010 04 27

    Én csak annyit tudok, hogy kábé harminc kilós 🙂

    • Eszti
    • 2010 04 27

    Emlékszem, hogy a Mi Gorda Bellában, volt egy rész, amiben mutatták milyen testtömést kapott a már vékonyka főhősnő 🙂

    • DonNyunyó
    • 2010 04 28

    Pfűűűű, azt a súlyt és meleget elviselni a forgatások közben, vagy ezeknek van ott az Egyenlítőnél a stúdiókban légkondijuk?

    • Tibi
    • 2010 04 28

    Oh, még a végén megsajnálom Ariadnét… Najó, nem fogom, megfogta az isten lábán ezzel a szereppel. Mehikóban szerintem sikeres lesz, kérdés hogy világviszonylatban felveheti-e a verseny Valentína brancsával.

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás