Llena de Amor – Elkezdődött…

Ariadne Diaz & Valentino Lanús & Llena de AmorTegnap bemutatkozott mexikóban a Mi Gorda Bella remake, a Llena de Amor. Hát mit mondjak, az első részt megnéztem, és szörnyű volt. Nem csak azért, mert Lucia Mendez énekelt benne, az volt tán még a legkevesebb. Pusztán húsz perces volt az egész, nem tudom kinek az őrült ötlete volt így elindítani. Mert ebben a pár percben abszolút nem történt semmi említésre méltó, nem érzek ösztökélő erőt arra hogy tovább nézzem. Bár, ez azért is van így, mert annak idején láttam az eredetit, az első húsz perc alapján pedig a Llena de Amor annak tökéletes mása, a jelenetek pontosan megyeztek. Igen ám, de az MGB első része negyven perc volt, nem húsz, és ez nagyon nem mindegy…
A legrosszabb mégsem ez, hanem Ariadne Diaz. Színészileg nincs vele baj, de ez a jelmez? Ki hiszi el róla hogy kövér? Esmeralda talán, de rajta kívül valaki? A keze túl vékony (a termetéhez képest), a nyakán is látszik hogy itt gondok vannak, az arcán meg aztán leginkább. Streignard anno hordott “pofikitömőt”, valaki bedughatna egyet Ariadne pofikájába is.
Van egy olyan sanszom hogy Mexikó mégis zabálni fogja a sztorit, hiszen az nem nyom sokat a latba, hogy anno a TV-Azteca leadta a Mi Gorda Bellát. Az első rész nézettsége ugyanis 20 pont volt, amitől alig volt magasabb a Hasta Que El Dinero Nos Separe. Azt hiszem egy újabb sikersztori született. Reméljük Angelli Nesma vagy az írók észbekapnak, és változtat egy cseppet Ariadne megjelenésén – még a nagy fogyás előtt.
Íme, a prezentáción készült képek. Ariadne itt is “sovány” volt 🙂

  1. Épp Marconál írtam, hogy undorító ez a jelmez :S gagyii!! bár szerintem már nem fognak rajta változtatni..

    • Claudia
    • 2010 05 05

    Szerintem pedig tök aranyos! Csak alapbol utálom a feldolgozásokat! A Mi gorda bellát imádtam , de szerintem csak ugy mint az al diablo con los guapos sikereslesz.De igy ,hogy csak 20 percben adják , nem tudom mi értelme van.

    • Claudia
    • 2010 05 05

    Amugy a jelmez tényleg nem hihető , de ez van már igy marad….:)

    • Tibi
    • 2010 05 07

    Én is megnéztem az e-heti három részecskét, na jó, csak áttekerve… A jelmez tényleg nagyon gázos, ráadásul az, hogy minden egyes jelenetét lemásolták az eredetinek, szánalmas húzás, nem szeretem az ilyet…

    Claudia, csak ezen a héten lesz húsz perces, jövőhéttől már rendes epizódokkal fog menni, a főcím is akkor kerül nyilvánosságra 🙂

    • Claudia
    • 2010 05 07

    De a fővim dal nagyon jó!
    Ha én lettem volna a rendező dundi lányt alkalmaztam volna erre a szerepre és nem csináltam volna egy ocska változatott belőle.

    • Tibi
    • 2010 05 07

    Érdekes verzió lenne az biztos, de ezzel ki lenne herélve az eredeti mű teljes egészében. Az MGB-nek pont az volt a lényege, hogy a dundi lány lefogyva tér vissza, bosszút állva azokon akik bántották őt, és meglepetést szerezve legnagyobb ellenfeleinek. De való igaz, hogy egy dundi lány, aki előnyösebb ruhákat hord, remek sminkje van és tudja hogy csinos, az is lehet nagyon csinos.
    (( Ne értsd félre, de egy színésznő nem véletlenül dundi. Ha tudott volna, már lefogyott volna. ))

    A főcímzenét én is imádom 🙂

    • Claudia
    • 2010 05 07

    Igen,de én mindent megváltoztatam volna a sorozatban.Olyan unalmas ,hogy ugyanazt a történetett viszik végbe mexikói stilusba. Egyébként most jutt eszembe nem is ismerek olyan latin színésznőt aki dundi lenne.:)

    • Tibi
    • 2010 05 07

    Hát, tényleg jobb lett volna egy kis újítás 🙂

    Valóban nincs sok dundi színésznő a telenovellák világában, de azért néhány akad:
    – Ana Gabriela Barboza (Vicky ~ El Rostro de Analia)
    – Liliana Rodriguez (Luly – Tierra de Pasiones)
    – Ángelica Vale (Julieta – Sonadoras) …. ő mindig lefogy ha forgat, de amúgy két telenovella között van rajta vagy plusz tíz-húsz kiló. Ezért is lett volna ő a legjobb a főszerepre, szerintem 🙂

    • Claudia
    • 2010 05 07

    Angelica Vale, tényleg ő lett volna a legjobb.

    • Aribeth
    • 2010 05 08

    LFMB után Angélicának valószínűleg elege lehet az ilyen átváltozós-rút kiskacsás szerepekből, alkatilag viszont tényleg jó választás lett volna. 🙂
    De elég kemény lehet egy hat-nyolc hónapos, heti hét napos forgatás mellett még fogyókúrázni is, ezért nem csodálom, hogy inkább egy eleve vékony színésznőre bízták a szerepet. Egy fokkal egyszerűbb lett volna, ha egy Yadhira-típusú párnásabb nőt keresnek, és nem egy ilyen madárcsontú lányt, de minden bizonnyal a tehetség többet nyomott a latban, mint az alkat. 🙂 Igazából a jelmezt cseszték el, nem a szereplőválogatást, elég lett volna alaposan tanulmányozniuk Courteney Cox visszaemlékezős jeleneteit a Jóbarátokban.

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás