El Rostro de Analía – Kritika

El Rostro de Analía - Nekem eddig nem tetszik :sKicsit talán elhamarkodottnak tűnhet az első rész után kritikával illetni egy telenovellát, de nem bírom kordában tartani a gondolataimat. Természetesen majd 1-2 hét múlva írok egy újabb összegzést, feltéve ha akkor még nézni fogom az Analiát….
A Telemundo évek óta próbálkozik tudatosan amerikaivá tenni a telenovellákat, olyan témákat központba tenni amivel kiemeli az átlagos sémákból az alkotást, és valljuk be, ezek első blikkre mindig izgalmasnak tűnnek. De a kivitelezéssel mindig gondjuk van. És itt nem arra gondolok hogy a díszletek vagy a képminőség, hovatovább a színészválasztásokkal szúrják el a dolgokat. Nem, a gond a forgatókönyvírókkal van, tovább nyújtózkodnak mint amíg a takarójuk elér. Már a Csajok, szilikon ez lesz a paradicsom esetében is éreztem a logikai bunfekceket, hiszen ott egyszerre vegyítették az amerikai akciót (Catalina), az idétlen humort (Szajkó) és a klasszikus szerelmi szöget (Hilda&Albeiro), aminél nem voltak képesek megtalálni a hangsúlyt. Ugyanezt érzem a Bosszú Álarca esetében is: a kemény akciót 2perc sírás követ, és így tovább. Ez nekem így nem pálya.
Mindenesetre a hibáktól eltekintve, az első epizód egész izgalmas volt, és jól felépítették az előzményeket, ami meghatározza a további történéseket. Elizabeth Gutiérrez büszke lehet magára, Gaby Espino meg szégyellje azt a bődületesen szánalmas teljesítményt amit nyújtott. Martin Karpan most debütált nálam, és jól vizsgázott: nemcsak tehetséges de karizmája is van, egy vonzó egyéniséget jelenített meg a képernyőn. Akiben végképp nem csalódtam az Maritza Rodriguez, az Amantes del Desierto óta kedvelem a karizmatikus játékát, ami az eltelt években nem hogy nem fakult, hanem tovább javult.
Visszatérve a történetre, több mint érdekes, és egész sokat ki lehet belőle hozni, kérdés hogy oldják meg a dolgokat. Amondó vagyok, nem véletlenül lett ez a Telemundo egyik legsikeresebb novellája, de engem az első rész nem fogott meg. Megkapja a 10résznyi esélyt, 2hét múlva pedig majd eldöntöm, szánok-e több időt Analía-ra… 🙂

  1. H lehet h ez vkinek ne tetszen?????????????

    • Tibi
    • 2009 09 13

    Ízlések és pofonok 🙂 A folytatás már tetszik, írok majd kritikát is ^^

    • Club2
    • 2010 04 05

    Szerintem kíváló ez a történet! Van benne egy kis akció is…jeeee

    • Eszti
    • 2010 04 05

    Nekem is nagyon tetszik. Bár voltak benne homályos foltok, de azokra szépen lassan válaszokat kaptam 🙂

    • Tibi
    • 2010 04 06

    Én próbálkoztam egy ideig azzal hogy nézzem, de a 40.rész környékén feladtam. Azóta néha-néha belenézek hátha megfog, de sajnos nem :s Nekem nem tetszik :s

    • Emilia
    • 2010 04 08

    szerintem nagyon jó sorozat!

  2. nagyon tecik az 1 rész bár az a baj hogy a neten nem lehet megnézni magyarul az utolso részt

    • Riley
    • 2010 04 26

    hat azt nem is lehet mert meg nem volt de biztos fent lesz:-)

    • Tibi
    • 2010 04 26

    Ahogy én láttam elég necces a novella magyarországi feltöltése, nehéz eldönteni hogy most éppen tölti-e valaki (és hová), vagy nem…

    • Riley
    • 2010 04 26

    nekem eddig oszes resze levan toltve

    • Tibi
    • 2010 04 26

    Össze tudod írni hogy honnan szedted össze őket? 🙂

  3. aki aszt irja ánáliárol hogy csunya azok mind irigyekrá és ne merjétek sértegetni mert nagyon megjárjátok…………….

    • Riley
    • 2010 05 03

    Any oldala,forum es santiagotol…eddig mind megvan

    • Riley
    • 2010 05 03

    jah es meg brigitol par resz,de eddig mind a 176 megvan es dvdre ki van irva

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás